marți, 18 mai 2010

Mini prajiturele de ciocolata







Ingrediente pt. 6 prajiturele:
120 gr. ciocolata neagra
50 gr.unt
1/4 cana zahar
2 oua + 2 galbenusuri
2 ling. faina
cacao pt. uns formele
Ciocolate se topeste impreuna cu untul pe baie de abur; Separat, intr-un bol se amesteca ouale intregi, galbenusurile si zaharul, pana ce ouale incepe sa se albeasca si sa se ingroase. Se adauga apoi ciocolata topita si faina. Se ung formele cu unt si se tapeteaza cu cacao (sau zahar), se pune compozitia in forme (formele nu se umpu de tot, la cuptor prajitura mai creste un pic) si se da la cuptor. In mod normal se lasa la cuptor cam 7-10 min (interiorul prajiturii trebuie sa fie un pic lichid/ sa curga), insa eu le-am lasam un pic mai mult pana ce ciocolata sa inchegat.
Dupa ce se scot din cuptor se lasa putin sa se raceasca, se scot din forme si se servesc imediat insa sunt la fel de bune si reci :).

3 comentarii:

In bucatarie la Sidy spunea...

Hmmmmmm ce prajiturele bune ai facut !!!
Primesc si eu una ???
Mi-e dor de tine....vino si dincolo !

violette spunea...

@Tavi, mersi de invitatie pt. concurs, o sa incerc sa trimit niste retete;
@Sidy, ma bucur ca ti-au placut prajiturelele mele, mersi de vizita si te mai astept:)

Mari spunea...

Si eu iti multumesc de vizita. Asa te-am gasit. Imi place blogul tau!
Imi plac si miniprajiturelele cu ciocolata!
Te-am votat la concurs! Bafta!