marți, 7 iunie 2011

Prajitura cu migdale si capsuni



O prajitura simpla si rapida cu capsuni (adaptata dupa o reteta a  Marthei  Stewart)




Ingrediente:

100 gr. unt nesarat  la temperatura camerei
100 ml. lapte
80 gr. migdale macinate
150 gr. faina
120 gr. zahar + 2 linguri
1 lingurita praf de copt
1/2 lingurita sare
2 oua
300 gr. capsuni
zahar vanilat (optional)


  •  intr-un bol se amesteca faina, migdalele macinate, praful de copt si sarea
  • intr-un alt bol se mixeaza untul cu zaharul, se adauga laptele, si ouale intregi. La acest amestec se adauga  pe rand amestecul de faina+migdale si se mixeaza  pana se incorporeaza toata faina.
  • se unge o tava cu unt si se tapeteaza cu zahar (cam 1 lingura), se toarna aluatul in tava iar deasupra se aranjeaza capsunile taiate in jumatati (presandu-le un pic in aluat)  



  •  se presara 1 lingura de zahar peste prajitura... 


  •  ...iar apoi se da la cuptorul preincalzit la 180 de grade pentru 30-35 min.


  •  dupa ce s-a racit se pudreaza cu zahar vanilat


  • ...se poate servi alaturi de o cupa de inghetata....


6 comentarii:

Daniela Addario spunea...

Imi place mult poza unde ai presarat zahar, iar daca e cu migdale si capsuni (care sint preferatele mele) servesc si eu o feliuta mica... Pupici !

Zazuza spunea...

multam fain! chiar cautam o reteta simpla de prajitura cu capsune!

Liana10 spunea...

Ce faina reteta...mi-o notez si eu, prajitura este exact pe gustul meu! pupici

Rosita Vargas spunea...

excelente preparación una verdadera delicia me encanta ,cariños y abrazos.

linksdistodaquilo spunea...

Se pare delicios!
Pupici.

日月神教-向左使 spunea...

餐飲設備
製冰機
洗碗機
咖啡機
冷凍冷藏冰箱
蒸烤箱
關島婚禮
關島蜜月
花蓮民宿
彈簧床
床墊
獨立筒床墊
乳膠床墊
床墊工廠
產後護理之家
月子中心
坐月子中心
坐月子
月子餐