marți, 5 iulie 2011

Pui umplut cu leurda si ciuperci





Ingrediente:

un pui de aprox. 2 kg
200 gr. ciuperci
250 gr. leurda
cateva felii de cascaval
1 ceapa
2 ling. ulei de masline
sare, piper,boia dulce, fulgi de chilli, cateva frunze de salvie



 Se dezoseaza puiul asa cum se vede in videoclipul de mai jos.... 




....asa mi-a iesit mie...

 ...am condimentat cu sare, piper, chilli, cateva frunze de salvie tocate....am pus umplutura...adica un amestec de leurda cu ciuperci si cu cateva feli de cascaval (pentru umplututa: am calit ceapa in putin ulei  dupa care am pus ciupercile taiate felii, am lasat  cateva min. pe foc pana s-a evaporat apa lasata de ciuperci. Am condimentat cu sare si piper, iar apoi am adaugat leurda - oparita si tocata de dinainte). Dupa ce am umplut puiul l-am legat cu sfoara, l-am uns cu putin ulei de masline...inca putina sare, piper, putina boia dulce.....



 ...si l-am pus la cuptor pentru circa 50-60 de min.


 ....am servit cu pilaf de orez ....


...foarte bun....poate fi servit fie cald, fie rece ca si aperitiv....


7 comentarii:

FLORY spunea...

Arata minunat,gustos si apetisant!pupici

sarah spunea...

foarte fain!trebuie incercat prima data cand am musafiri pentru ca eu si sotul nu cred ca putem da gata un pui intreg.dar arata divin!
pupicei

Antonina Sofia Sociu spunea...

Arata tare bine!! mie imi place tare mult leurda.. chiar daca ii mai pun de regula un adaos de usturoi .. ca sa-i subliniez si mai mult gustul... chiar asa luata separat! pupici

violette spunea...

@Flory- mersi mult, chiar a fost tare gustos!
@Sarah- sper sa incerci cu siguranta musafirilor o sa le placa:)
@Antonia- ma bucur mult ca iti place...intr-adevar putin usturoi nu strica! pupici!

Zazuza's Gulaschsuppe spunea...

1. daca ai dezosat puiul esti de geniu! eu nu pot sa fac asa ceva :))
2. de unde ai mai avut leurda? ce minunat!
3. super reteta!

violette spunea...

@Zazuza- 1. dupa mai multe vizionari a videoclipului (si cu putin ajutor:D)am reusit,nu e chiar asa de greu precum pare... daca o sa incerci sigur o sa iti iasa si tie:).
2- leurda am avut congelata- de la mama:D
3.mersi :)!

日月神教-向左使 spunea...

餐飲設備
製冰機
洗碗機
咖啡機
冷凍冷藏冰箱
蒸烤箱
關島婚禮
關島蜜月
花蓮民宿
彈簧床
床墊
獨立筒床墊
乳膠床墊
床墊工廠
產後護理之家
月子中心
坐月子中心
坐月子
月子餐